Geoblog.pl    bezetka    Podróże    Tajlandia i Birma    czaz sie pozegnac

czaz sie pozegnac

Tajlandia, Ranong

czaz sie pozegnac, Asia leci do Polski ja jade szukac plazy moich marzen. Marija polecila mi Ko Chang kolo Ranong. Poniewaz mamy zblizone gusta postanowilam to sprawdzic. Lokalnym autobusem ( 60B) z Ao Nang pojechalam na dworzec autobusowy w Krabi, Mialam szczescie , bo okazalo sie , ze dziennie sa tylko 2 bezposrednie autobusy. Jeden rano ( 8.00 albo 9.00) i drugi o 12.00! Udalo sie. Jeszcze mialam czas na pyszny tani lunch. W autobusie poznalam Toniego z Niemiec , ktory namowil mnie, zeby najpierw sprawdzic sasiednia wyspe Ko Panyan. Jego kolega z Wegier mieszkal tam z dziewczyna przez tydzien , bardzo mu sie podoba i znalazl dla mnie tani bungalow.
Toni mial tajska komorke i mogl to wszystko zalatwic na odleglosc. Kiedy dojechalismy do Ranong bylo za pozno na rejs lodzia na wyspe. Spotkalismy innego Niemca , ktory uskutecznial tak zwany "viza run" i zabral nas do taniego hotelu o wyszukanej nazwie Azja (60B za pokoj z lazienka). Po prysznicu poszlismy sie powloczyc po okolicy. W poblizu byl maly bazar warzywno-owocowy. Zakupilam miedzy innymi drogon fruita. Stalam sie prawdziwa fanka tego przepieknego owocu w kolorze madzenty.