Geoblog.pl    bezetka    Podróże    Ameryka Poludniowa 2015    Gambira

Kolumbia
Kolumbia, Bonda
Przejechano 1941 km

Czas żeby sie ruszyć. Jade do yoga eco farm Gambira. pod Santa Marta. Wczoraj poszłam do wegetariańskiej restauracji prowadzonej przez wyznawców boga Kriszny i umówiłam sie tam ze jade na ich farmę. Dostalam instrukcje jak dojechać i dziś to realizuje. http://gambhira-village.weebly.com/
Po zarejestrowaniu zgłosiłam sie do pomocy w kuchni i robiłam bułki z Avatari. Najpierw zagniatałam ciasto potem wałkowałam, posypywałam utartym serem i rodzynkami i zawijałam formując chlebowy paluch Bedzie jutro na śniadanie.Przy okazji pogadaliśmy sobie o buddyzmie , duchowości i o tym, że dzięki Hare Kriszna Avatari uwolnił się od uzależnienia od narkotyków i zapanował nad swoim gniewem. Obok mrówki po kawałku wynosiły na plecach kapustę. Na kolacji poznałam inne wolontariuszki. Beatrice w moim wieku ze Szwajcarii. Młoda Maje z Chorwacji i 66 letnia Edytę z Australii. Było też dwoje Kolumbijczyków. Chłopak grał na gitarze i śpiewał skomponowane przez siebie piosenki. Czułam sie jak na Rainbow Gathering.
Mieszkamy w chacie zbudowanej na wzór tradycyjnych domów indian Kogi. Jestem w pokoju z Edytą. Jest niesamowita. Wychowała szóstkę dzieci i od czterech lat podróżuje. Ostatnio mieszkała w ośrodku odosobnień w Ekwadorze gdzie jako wolontariuszka zajmowała sie ogrodem. Przez 9 miesięcy. Wyjechała bo skończyła jej sie wiza. Może wrócić dopiero za 3 miesiące wiec jeździ po różnych farmach jako wolontariuszka.