Geoblog.pl    bezetka    Podróże    Ameryka Poludniowa 2015    Omaere

Omaere

Ekwador
Ekwador, Puyo

Tutaj w Amazonii, rdzenni mieszkańcy mają tysiące lat doświadczenia z leczniczymi roślinami . Ich apteką jest otaczający ich las deszczowy.
Żona Chrisa, Teresa Shiki z plemienia Shuar ,przygotowuje naturalne lekarstwa, korzystając z wiedzy przekazanej jej od matki i babki. Ma za sobą już trzydziestoletnią praktykę. Przyjmuje w swoim domu i czasem prosi Chrisa , żeby przyniósł jej z parku jakieś liście. Wtedy Chris prosi mnie o pomoc i razem je dla niej przygotowujemy. Po za tym Chris przydadzą różne mikstury i sprzedaje odwiedzającym nas turystom.
Razem z nami pracuje tu Luis Dagua z plemienia Shuar, który prowadzi wycieczki do dżungli. Gdybym miała grupkę ludzi to wyszło by na prawdę tanio. Dziś pracowałam z nim jako tłumaczka z hiszpańskiego na angielski. Jest świetny jako przewodnik. Opowiadając o kulturze Shuar robi małe przedstawienie. To w końcu jego dziedzictwo. Polecam z czystym sumieniem. Można się kontaktować z nim na facebooku,